Det er en fordel at være medlem

Der er altid interessante overraskelser i programmet for hver sæson i husmoderforeningen.

Hvis du melder dig ind, får du altid programmet

Ved at melde dig ind i Kirke Værløse og Omegns Husmoderforening, får du automatisk tilsendt programmet.

Programmet sammensættes for et halvt år ad gangen og udsendes derfor to gange i løbet af sæsonen.

Indmeldelse kan ske ved ethvert arrangement, men du kan også indbetale 150,- kr., som dækker et års medlemskab, på foreningens konto i Nordea:
Reg. nr. 5501 Konto nr. 6446-360-726.

Sæsonen løber fra august til juli. Medlemmer betaler kun 25,- kr. for at deltage i de enkelte arrangementer.

Andre fine fordele ved medlemsskab

Smiler stortFremvisning af det lyserøde Medlemskortet betyder, at:

Smiler stortDu kun betaler halv pris ved deltagelse i alle foreningens arrangenenter

Smiler
 stortDu får 10 % rabat på køb af kager, kaffe m.v. i Vaffelbageriet i Tivoli - se mere under fanen 'Idéer & links'

Smiler stortDu får 15 % i rabat på alle behandlinger og 15 % i rabat på al makeup fra Glominerals hos Clinic PURE Beauty i Værløse. Clinic PURE Beauty er en professionel og eksklusiv klinik, som tilbyder alle former for behandlinger fra behandling af sprukne vinterhænder, Bio Sculpture gele-negle, voksbehandling og fjernelse af hår på ben, i armhuler og andre steder på kroppen, wellness massage, D-tox Spa, retning og farvning af bryn og vipper og ansigtsbehandlinger i form af fx peeling, anti-age og facial brightening samt lægning af makeup. Clinic PURE Beauty anvender kun rene produkter fra Glominerals, der ikke indeholder parabener, talkum, mineralske olier eller kemiske farvestoffer og er derfor anvendelig til alle hudtyper, selv de mest sensitive og problemfyldte. Glominerals er derudover non-comedogenic, så huden kan ånde, hvilket modvirker risikoen for bakteriedannelse og de anti-inflammatoriske ingredienser, inklusiv grøn te ekstrakt, zink og C-vitamin hjælper til en forbedring af hudens fremtræden og tilstand som acne og rosacea præget hud. Læs mere på: http://www.clinicpurebeauty.dk/

Smiler stort20 % rabat på håndlæsning hos håndlæser Kit Eskelund i klinikken i Købmagergade i København. Læs mere om håndlæsningens muligheder og om hvad du kan bruge det til i dit liv på www.kiteskelund.dk

Husk at du skal medbringe dit medlemskort samt ID for at få rabatten.

Jens fre

Har i har noget materiale om Ingeborg Dorthea Møller (1867-1945), billeder og evt forsiden af hendes kogebog.
Det skal bruges til et Lapedarium i Kalundborg