Her findes der en hjertestarter

Ring 112 inden du går i gang

Husk at ringe 112 efter en ambulance, inden du går i gang eller få en anden til det, mens du selv går i gang med hjertestarteren. Husk også, at jo hurtigere hjertestarteren tages i anvendelse, jo større er sandsynligheden for overlevelse.

Hvis du vil vide mere om hjertestartere, hvordan den anvendes og hvad det betyder at have en hjertestarter ved hånden, så læs mere på www.hjertestarter.dk

Her findes der en hjertestarter:

• Sognehuset, Kirkestræde 3: Hjertestarteren er placeret ved toiletterne, dvs. indenfor indgangen til toiletterne, som findes på langsiden af huset over mod Kirke Værløse Kirke. Der er åbent alle dage fra kl. 6.00 til kl. 23.00
  • KVIF, Lejrvej 21: Vores lokale fodboldklub har fået en hjertestarter inden for dørene til klubhuset. Hjertestarteren hænger i garderoben lige ved døren til græsbanerne, dvs. langsiden af huset.
  • UNISYS, Lejrvej 17: Gå ind ad hoveddøren (glasdør midt i bygningen). Så snart du er i foyeren, er der en blå dør til venstre, hvor der er et skilt over med navnet Unisys. Ring på klokken til venstre for døren. På væggen inde til højre hænger hjertestarteren. Der er åbent alle hverdage fra kl. 8.00 til kl. 16.30

Har i har noget materiale om Ingeborg Dorthea Møller (1867-1945), billeder og evt forsiden af hendes kogebog.
Det skal bruges til et Lapedarium i Kalundborg

Er der nogen, der ved noget om Kirsten Gräs, Nyborg. Hun var formand (måske kun lokalt) i 1960. Hun var min mors kusine.
På forhånd tak.