Smuk kalender for 2018

Kirke Værløse Kalenderen 2018 kan fås fra den 30. november

Kalenderen for 2018 er sendt i trykken og vil kunne købes fra den 30. november. Kalenderen vil selvfølgelig have nye og skønne fotos fra Kirke Værløse og den nære omegn. Kalenderen er dejlig at have hængende på jobbet og i hjemmet og vil være velegnet som lille julegave til familie og venner i ind- og udland.

Nedenfor kan du se nogle fotos fra 2018-kalenderen samt info om, hvordan du køber den.

Kalenderen for 2018 har fotos af et udvalg af de smukkeste huse og landskaber i Kirke Værløse taget i løbet af årets 12 måneder.

Sådan kan du købe kalenderen

Kirke Værløse og Omegns Husmoderforenimgs kalender for 2018 med smukke motiver fra året rundt i Kirke Værløse er en oplagt julegaveidé til familie og venner lokalt, i resten af landet og i udlandet. Den kan selvfølgelig også anvendes som mandelgave.

NB! Vær opmærsom på. at oplaget er begrænset, så kalenderen sælges efter 'først til mølle'-princippet.

Kalenderen kan købes fra den 30. november og ved arrangementet den 13. december. Du kan betale kontant eller via MobilePay. Hvis du skal bruge mange, kan du evt. bestille i forvejen.

Du kan også sende en mail til formand@husmoderforening.dk hvor du angiver:

• Antal kalendere á 100,-  kr. du ønsker at bestille
  • Dit navn og adresse samt telefonnummer
  • Og Indbetaler det samlede beløb på foreningens konto i Nordea: Reg. nr. 5501 Konto nr. 6446-360-726.

Bor du i Kirke Værløse eller i Værløse kan du få leveret dine kalendere til din adresse. Bor du uden for disse områder må du træffe aftale om levering eller alternativt komme på Den gamle Skole, Smedegade 5, den 13. december fra kl. 19 for at få de kalendere, du har bestilt.

Leila.nielsen28@gmail.com | Svar 03.01.2018 17.51

Du har ikke været forbi os iår ? Kan vi stadig købe en kalender ?

Marianne Pedersen | Svar 10.01.2016 15.28

Kære Husmor forening,

Hvis det stadig er muligt, vil jeg gerne bestille 3 kalendere.

Charlotte Søllner Hernø 11.01.2016 16.14

Kære Marianne,
Det kan du sagtens. Jeg har d.d. 8 kalendere tilbage. Ring evt. til mig, så vi kan aftale, hvornår du henter dem.
Mvh Charlotte

Er der nogen, der ved noget om Kirsten Gräs, Nyborg. Hun var formand (måske kun lokalt) i 1960. Hun var min mors kusine.
På forhånd tak.

Der er omvalg af forbrugerrepræsentanter i NOVAFOS 29. januar - 9. februar. Den lokale kandidat, DAN ROSBJERG, er stadig opstillet. Stem med NemID.